Rock legend Tommy Lee stars as The Devil, featuring original music and performances by Machine Gun Kelly, iann dior, Dana Dentata, phem, and 24kGoldn. The winner returns to Earth. Find A Way (Remix) (feat. The Book of Love Stephin Merritt, The Shadowboxers, Mitchell Owens. We have 1 albums and 15 song lyrics in our database. If this was our last summer, would ya call it a fling, Would you say it was crazy if I gave you a ring, In the dead of the winter, on the first day of spring, Let's get a taste of the summer and see what it brings, hey, 'Cause I've still got some love to give you (ooh), I've still got some song to sing (song to sing), Don't you worry 'bout anything (don't worry, baby), I won't let a season hold me (I won't let a season), Or maybe we'll keep falling on our first try, To see if our last summer means the last goodbye, 'Cause I've still got some love to give you (hey, hey), I've still got some song to sing (yeah, I do), Don't you worry 'bout anything (don't worry, darling), I won't let a season hold me (season hold me), Tie me up and cut the string, oh no (oh no, no, no), So if we make it to winter, if our fire dies, No matter what happens, babe, no matter what we decide, I'll remember the feeling when I close my eyes, Thinking 'bout last summer and the time of our lives, 'Cause I've still got some love to give you, Don't you worry 'bout anything (hey, now), I won't let a season hold me (season hold me, now), Tie me up and cut the string, oh no (no, no), I've still got some song to sing (oh, I do, I do), I'm still of the mind to tell you (don't you worry, baby), Tie me up and cut the string, oh no (oh no, oh no), Se este fosse o nosso último verão, você chamaria de uma aventura, Você diria que era louco se eu te desse um anel, No auge do inverno, no primeiro dia da primavera, Vamos provar o verão e ver o que ele traz, ei, Porque eu ainda tenho um pouco de amor para te dar (ooh), Eu ainda tenho uma música para cantar (música para cantar), Não se preocupe com nada (não se preocupe, baby), Não deixarei uma estação me abraçar (não deixarei uma estação), Ou talvez continuemos caindo em nossa primeira tentativa, Para ver se o nosso último verão significa o último adeus, Porque eu ainda tenho um pouco de amor para te dar (ei, ei), Eu ainda tenho uma música para cantar (sim, eu faço), Eu ainda estou com vontade de lhe dizer (sim), Não se preocupe com nada (não se preocupe, querida), Eu não vou deixar uma estação me segurar (a estação me segura), Me amarre e corte a corda, oh não (oh não, não, não), Então, se chegarmos ao inverno, se nosso fogo morrer, Não importa o que aconteça, querida, não importa o que decidirmos, Vou me lembrar da sensação quando fechar meus olhos, Pensando sobre o verão passado e o tempo de nossas vidas, Porque eu ainda tenho um pouco de amor para te dar, Eu ainda tenho uma música para cantar (sim), Eu não vou deixar uma estação me abraçar (a estação me abraça, agora), Me amarre e corte a corda, oh não (não, não), Eu ainda tenho uma música para cantar (oh, sim, sim), Eu ainda tenho vontade de lhe dizer (não se preocupe, baby), Me amarre e corte a corda, oh não (oh não, oh não), Find A Way (Remix) (feat. The Zane Lowe Show. As our newest arrival, the caretaker himself (Keegan-Michael Key) will be providing a daily tour and introduction to another guest. Lucie Silvas & John Osborne). 05. LYRICS. Sabe de quem é a composição? If this was our last summer, would ya call it a flingWould you say it was crazy if I gave you a ringIn the dead of the winter, on the first day of springLet's get a taste of the summer and see what it brings, hey, 'Cause I've still got some love to give you (ooh)I've still got some song to sing (song to sing)I'm still of the mind to tell youDon't you worry 'bout anything (don't worry, baby)I won't let a season hold me (I won't let a season)Tie me up and cut the string, oh noOh no, So, so, let's go for the fallMaybe we'll land standing after it allOr maybe we'll keep falling on our first tryTo see if our last summer means the last goodbyeSing it to me now, 'Cause I've still got some love to give you (hey, hey)I've still got some song to sing (yeah, I do)I'm still of the mind to tell you (yeah)Don't you worry 'bout anything (don't worry, darling)I won't let a season hold me (season hold me)Tie me up and cut the string, oh no (oh no, no, no)Oh no, So if we make it to winter, if our fire diesNo matter what happens, babe, no matter what we decideI'll remember the feeling when I close my eyesThinking 'bout last summer and the time of our livesThinking 'bout last summer and the time of our lives, 'Cause I've still got some love to give youI've still got some song to sing (yeah)I'm still of the mind to tell youDon't you worry 'bout anything (hey, now)I won't let a season hold me (season hold me, now)Tie me up and cut the string, oh no (no, no)Oh no (oh no, hey)'Cause I've still got some love to give youI've still got some song to sing (oh, I do, I do)I'm still of the mind to tell you (don't you worry, baby)Don't you worry 'bout anything (don't worry, baby)I won't let a season hold meTie me up and cut the string, oh no (oh no, oh no)Oh noNo, noOh no, Música começa com letras © 2003 - 2020, 2.9 milhões de letras de músicas Feito com amor em Belo Horizonte.

Arab Owned Football Clubs, House Of The Dead 3 Movie, Teyonah Parris Husband, Valencia Third Kit 19/20, Cam'ron Ig, Wellcome Or Welcome, How To Install Pes 2012 On Pc, Sky Sports Podcast Cricket, Velma Chicago Character Analysis, Mara Full Movie Online,

Read Other Blog Posts